2010. december 12., vasárnap

wertheim staffelx ,teil y

az elsö pär nap meg volt idöm olyan dolgokra,mint peldaul blog...de ahogy egyre több ho esett,egyre több lett a tennivalo.
~fulytam üveget,
~shoppingoltam ,
~megtanultam egy orosz szot es persze sok nemetet:)
~ünnepeltünk egy abschiedspartyn,amit naggyäbol csak en meg a nemetek eltek tul....:S(a cenzura miatt ezt a reszt inkabb kiagynam...:S,
~voltam egy bonnie nevü boltba es
~voltam mannheimba,
~würzburgba,
~rothenburgba...es most epp münchenben vagyok:)
persze a bucsuzkodäs nagyon szomoru volt mert nagyon megszerettük egymäst.de nyäron lesz itthon is meg ott-otthon is buli:)
es most:
tesokämnäl töltöm azt az idöt amit a csoport mäsik fele buszozässal tölt.mert holnap mennek passauba..
es -,hogy legyen meg egy nemet väros mellett egy iksz,en is megyek holnap passauba:)
de ez meg messze van,most jöttünk haza a freisingi weinachtsmarktrol es epp halat sütögetünk.
kaptam a telapotol szep kis muffin-formäju szäjfenyt,zöld körömlakkot,ördög formäju csokit(es egy szep bugyit;))szoval a nemetorszägos beszämolom meg messze nem akar befejezödni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése