2010. december 6., hétfő

wertheim staffel2 teil2

ket harisnya,ket zokni,harom hosszu ujju es egy pulcsi,kabat,sal,kesztyü es egy fül melegitö....wertheim es aschaffenburg ho szakadäsa mellett nehezen kibirhato meg ezekkel is.de nem baj.nagyon jo igy is...mar amennyire egy kis fayäs enedi:)
reggel räereztünk ,hogy hiäba mien pecs egyik legjobb sulija..ez annyira modern,hogy oda meg vissza vagyok töle.nagyon nagy es szep.minden tantargynak van egy külön folyosoja es az menza reszben meg az igazgato is szivesen fogadja a vendegeket.a väros nagyon edes.mind egy kis ekszeres doboz.regi,havas,karäcsony hangulatu es szep törtenelme van.a tauben kicsiny folyoja es a main szelegeti nagy böszen ät:)tetszik,bar aschaffenburg nagyobb es shoppingolosabb,megsem vettem semmit.es räjöttem,hogy azert mert akkor nem tudnam abbahagyni.szoval most kineztem magamnak egy cipöt,körömlakkot,egy nyakläncot meg egy vcsomo ruhät es nadragot,de meg värok vele ,mert ha ugy csinälek ahogy a többiek,hamar kifogynek a vagyonombol.de holnap megyünk würzburgba is.szoval okosan,ügyesen es igenyesen majd felväsärolom a szepsegem hozzävalo adalekjait:)

a vacsi isteni volt.hazai izek...ezek szerint az oroszok is jol föznek.lecso szerü cuccos volt.kertem meg:)nyammm...remelem azer majd beleferek a kinezett ruhäkba:)


ja es remelem mindenkinel volt a telapo...igaz nalam mär elutazäsom elött volt:)de ma is kaptam töle ide wertheimba egy nagy fenyöfaformäju csokit.köszi telapo:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése