2011. március 3., csütörtök

csütörtöki erőlét:gyenge

kezdek beteg lenni.de a fertő még nem tudott és nem is fog legyőzni.immunrendszeremet ezerrel szivatom:
voltam zumbán,ma meg spinningen.és persze a jó kis versenycsopis edzések se maradnak el.
lenne megint egy kis megmérettetés is: Várpalota, vagy nem Várpalota?Várpalota!március 13.hujjuj.
szarul vagyok ....de persze holnap reggelre meggyógyulok ,mitha én lennék a legegészségesebb a kerületben.
mondjuk ez jó.büszke vagyok az én kis erős szervezetemre.
de most már annyira szeretnék táppénzre iratkozni.TÁP!

ha nem lennénk így leterhelve,nem lenne beteg az iskola 40%-a. ha nagy ritkán nem kellene reggel héttől tanulni,talán lenne erőnk a másnapra.
na mind1.nem panaszkodok.én csak vidáman pislogok a klaviatúra fölött. :)

kaptam cd-t.dedikálva.szeretettel.
köszönöm.tényleg :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése