2011. március 1., kedd

spondeus,közötte egy ponttal= -.-

ahh olyan nehéz az élet.
és annyi mindet kell tenni.
és olyan kevés idő van mindenre.
meg minden másra.
ott a tánc-ahol most már ideje lenne kitalálni  valamit.
rá kellene jönni,hogy hogyan lehet megnyerni az eu-disputa versenyt.és kijutni Brüsszelbe.
ideje lenne elmenni moziba és megnézi a black swan-t és a király beszédét.
kellene palacsintát sütni.
végre el is jutni a partyra és nem félig felöltözve rájönni,jogy lusta vagyok hozzá.
megtanulni a Góg és Magóg-ot.
vennem kellene egy görcselleni teát,mert különben be fogok hányni mint a kiskutya a csomagtartóba.
elegem van.eleg!

és még a  torkom is fáj.és letargiában vagyok a tegnapi színház darabtól.
hisztis vagyok,és nyűgös.szomjas is vagyok,de nem fogok kimászni a takaró alól.
épp ezért a Flórit se tudom felhívni...bocs :) mert túl messze van a telefon.
a nyakamat is elaludtam.
és a Fifit is meg kellene vacsiztatni.de ott is hideg van.
brühühü



ha gyakorlatilag is tavasz lenne,nem csak naptárilag,akkor most épp arról írnék,hogy dejó nekünk,ifjú nemzedéknek.de ezt most nem teszem.

2 megjegyzés: