2011. március 27., vasárnap

weekend -freaktrend :) space inhalerz a tojásos rántották között

a király utca közepén egy fiú úgy lezúgott előttem a biciklijéről,hogy az már nekem fájt.hogy ne fájjon neki annyira, megkérdeztem tőle ,hogy jól van-e. de persze -persze,semmi bajom...
a baleset mellett a kávézóteraszon ült két másik fiú.erre:-látod,hanyatt esnek előtted!...naja,ezek szerint jól választottam a buliruhámat.:)

színház után rettegve kiálltam a meszesre tartó buszmegállóba.de túléltem és a fiúk-lányok kijöttek elém a meszesi tom market elé.aztán gyors táska csere és ZION!
persze lekéstük a buszokat,még jó hogy 8an voltunk és azt a 100km-t nem félve tettük meg.de lehet,hogy csaka  böszmeerős fiúk közelében érzem magam biztonságban meszesen:D
zionnál meg akkora tömeg volt,hogy 30perc légalább kellett amíg bejutottunk.de bejutottunk.
tiszta west balkán volt.kaptam is egy frankó fekete karszalagot,vagyis már elmúltam18:P
aztán szögeltünk és szögeltünk.2körül meg jöttek a lufik,a színes papír szalagok,buborékok és a többi jó zene.el lettem könyvelne fanatikusnak, a hajam miatt pedig hippinek.pedig ez dubstep-hajszett:)

már nem tudom mikor értünk vissza a Flóráékhoz.de Rebi kooordinálásával Erik palacsintát sütött,míg szabi egy merőkanálban kakaót és barna cukrot pörkölt,hogy ne legyen kenyérízü a palacsinta.pedig az lett.de mégis ez volt az eddigi legjobb palacsinta amit valaha ettem.talán a hangulat adta:)
aztán négyen befeküdtünk egy akkora kis ágyba amiről egyedül is leesnék.de kivoltam jobbról-balról táblázva.igaz a kisujjamat se mertem kinyújtani.reggel 6kor flóra elkezdett tajtékozni hogy húzzak ki mert nem fér el.nem is tudom ki volt ott előbb.más is mehetett volna,de végül felmentem a többiekhez akik fent aludtak.és találtam egy matracot.szóval most ezek szenvednek mert görcsük van a ksikifli póztól,én meg fél10ig kialudtam magam a matracomon.és még takaróm is volt bibibíí.
amikor mindenki felkelt és összepakoltunk.átmentünk szabihoz és összeütöttünk kb25tojásból rántottát,kávét meg hasonló hangover reggeliket.miután kitárgyaltuk kesha lósimogatós klippjét szabisofőröm haza hozott.
pólót cseréltem,megfésülködtem és futottam kreszre.életemben nem mentem ki az utcára így.most mégis ez lett velem.miután végig szenvedtem3és fél óra műszaki tanulmányt,anyuval úgy beshoppcsiztunk nekem szebbnél szebb zoknikat és egyéb színes neműket,hogy a legeslegnagyobb zacskó lett megtöltve.
nem csak hogy újabb röhögő ráncaim lettek és új izmok a lábamban és a kezemben az ugrálástól ,még bugyi király is lettem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése