2011. május 14., szombat

diorit

kisütötött a nap.a sarkam meg már sebes.pusztuljon az összes magassarkú és érettségi követelmény,hogy oda márpedig csinosan kell menni.de a földrajzon is túl vagyunk.
bár kár hogy tanultam rá mint egy krhm stréber,erre meg csak olyan tudná megoldani,aki a nagy magyar vándor könyvet bújja.
hát bocs.én magassarkúba járok és én így szeretem a földrajzot.magassarkúban.
szóval haza már mezitláb mentem.a ragtapaszok fogynak.de ez a mostani még mindig jobb mint 5 évvel ezelőtti koris balesetem.a hege még most is meg van.vagy az összes bálos hegem a lábujjaim mellett,vagy a talpamon a csízmák nyoma.vagy a párnácskáimon a balerina cipők helye.de az is emlékezetes volt amikor annyit táncoltam ,hogy leesett a lábhüvelykujjamról a köröm.de volt amikor a kisujjamról esett le ,mert belerúgtam a teraszajtóba.hátja...én a bajokat a lábamon hordom ki,a mononukleózist mondjuk nem,mert akkor végig feküdtem.

1 megjegyzés: