2011. május 22., vasárnap

egy két há'

és megkezdődik a visszaszámlásás....lassan.de 3hetet már fél lábon is kibírok.és ha már túl vagyunk a "de hadd javítsak tanárnő kérem" és a "pedig nekem volt még egy ötösöm" c. műsorokon,elkezdhetjük izzítani a kikapcsológombját az ébresztőórának.


tegnap voltam egy jó kis metál-kezeket föl a győzelmünkért bulin.borzasztóan kritikus szemmel néztem végig a produkciót és miden kifogást és hibát kész lettem volna megjegyezni és szóvá tenni.elhatároztam,hogy csak akkor teszem fel a kezem,ha láthatatlan angyalt kereső,jégvihar elől futó,bengelő sztárjaim valóban csudijók lesznek.
feltettem a kezem:)


ma meg olyan,de olyan versenyen voltam....igaz másodikak lettünk,de olyan izomlázam van MOWMAD  workshopja miatt,hogy hogy ez kárpotolja.elég komoly szakmai zsűri volt.christina aguilera,beyonce és a belga x-faktor koreoráfusai,Aurel és Silasi,na meg két elég komoly országos breakes....meg mutattuk magunkat,vidit majd később szerzek.a fellépő cuccunk meg olyan vad volt ,hogy mostantól nyilvánosságban is megfogok néha jelenni így:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése