2011. július 10., vasárnap

füst és lábdob III

a pénteki holtpont után,a szombat az egy igazi újraélesztett istenkirály durvajó hiperszuper rock volt.a paddy and the rats címú írpunk banda ledolgoztatta velem a jó kis bablevest, ami ebédre volt(köszi Anya) és onnan már nem volt megállás.céltudatosan pörögtünk az éjszakába céltalanul össze-vissza minden hova.(zúzunk az ésszakába,én meg pááár haverXD)
a csocsóban is fejlődök.már néha hozzá értem a labdához és még egy gólt is össze tudtam tök véletlenül hozni.persze ott úgy csináltam,mint aki teljesen tudatosan lőtt.azt nem kell senkinek se tudnia,hogy azt se tudtam merre van a kapu...
aztán a Nagy Feró ugrabugrált és rázta a popóját a nagyszínpadon,mi meg a miénket előtte.Patri nyomatta közben a lángost én meg azon depresszióztam,hogy ez az utolsó nap.megkoronáztam tehát azzal,hogy addig maradtam ameddig csak lehetett.
lespanoltam a Bajai elittel is:D lehet,hogy le kellene költöznöm,mert jókat lehet ezekkel a halzabáló fajzatokkal röhögni:Dpedig én is sok halat eszek....nem értem:)

a bókok bókok voltak.a dícséretek dícséretek.lehet,hogy jobb is hogy vége van,bármennyire is fáj a szívem,mert ha még egy napnál tovább ülünk ott a porban,úgy megnő az arcom ,hogy nem férek el jövőre az arborétumban.hasznos infó mondjuk,hogy olyan sima a lábam mintha harisnya lenne rajtam,és az is imponál,hogy BEHORPASZTANÁK A TÖLCSÉREMET!... :'D de bármennyire is jól esik,a 10parancsolat harmadik cikkejében megtalálható,hogy ne hazudozzatok már annyit!


ez a pokolgép elsősorából a lexebb mosoly.a maraton honlapján édesek az emberek;)
nos gyermekeim az Úrban.szúrkodjátok fölfelé a metálvillákat és növesszétek a hajatokat.jövőre ütközünk:)

2 megjegyzés: