2011. október 1., szombat

baljobbbaljobb

miért van az,hogyha elindul az iskola,felstresszelek magamnak minimum két kilót?és miért van az ,hogy rátaláltam a világ legjobb műzlijére?:D
na nem baj,mozgok:
tegnap reggel is épp ezt akartam tenni.majd én legyalogolok a suliba.az egy laza35percnyi lejtő menet.
de kedves Margit,szomszéd nagy boldogan újságolta hogy" húúúúúú találtam egy rövidebb utat."
ahhaa....1órát gyalogoltam a rekettyésbe meg a susnyásba.és mi lett a vége?elkéstem a  suliból.de legalább izomlázam van.
végül is személyi trénernek felfogadnám,de többet nem hiszek neki ,ha útba igazításról van szó.

és akkor ezt még megtetőztük egy kis zumbával.de így legalább rádolgoztam a kalandtúrámra és most tök jól vagyok.holnapra a nyakamba szerzek egy kis izomlázat mert ma Depresszió koncert:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése