2011. október 2., vasárnap

(r)október

amire szépen kitakarítottam,már jöttek is Vendelék,hogy elindítsuk a bulihétvégét.
elmentünk enni egy jó kis cupcake-t aztán kinavigáltuk magunkat Zion-ba.
voltak már páran, de mi nem kockáztattunk,beültünk a kordonhoz...
hogy mindenképp látható legyen minden kép :)
Vendel elindult inni venni,de úgy jött vissza,hogy ha akarunk csinálhatunk képet a depresszióval,mert hát ők jó spanok amióta együtt vacsorázott velük egy közönség találkozó után.felpattantunk és amire észhez kaptunk már a Halász Feri karjaiban pózoltunk :D
örömködésünk után visszatértünk a helyünkre és elkezdődött az előzenekar,Nikson.szegények úgy örültek,hogy ennyien vannak rajtuk,hogy visszatapsoláskor mondták hogy játszanak még egy számot.aztán hirtelen felmorajlott a dep-resz-szió üvöltés és nem tehettek mást,lementek a színpadról.sajnáltam őket,mert ez azért elég durva dolog,ledepressziózni a niksont a színpadról.no de mindegy,felsikította a nép az est attrakcióját és elkezdődött a "te vagy a szerem".és aztán meg jött a következő szám és a következő szám.én meg ismertem mind.egytől egyig....meg is lepődtem:D
a kordont pedig megismertem jó közelről.elég gyenge volt,mert a mögöttünk egyre erősödő pogó folyton tologatta a kordonokat előre hátra 2-3 métert,a securitysek meg győztek figyelni és kacsingatni.
szóval jó volt.izzadtunk,ugráltunk,gugoltunk,énekeltünk...tetszett :)
kifelé menet meg Vendel hugát meg akarta dumálni a póló árus csávó,hogy vegyen vízválasztós pólót.könyörgött,lécciléccizett,rebegtette a pilláit,mosolygott,megtett mindent,de Mónika mondta,hogy csak akkor venné meg ha a Feri kérné.erre kialkudtak a dobosban, a Dávidban.10perc múlva megjelent a depi dobosa,csak ennyit kérdezett: -meg veszed?"

-megvette :D kapott is két puszit.és most jóság van a depressziós pólóval:D este még egy nagy fürdés sorozat után betoltunk egy nagy pizzát és elmentünk aludni.azt hiszem már nem csak egy csinált rockerként mentem oda.minden számot ismertem és jó lenne mindez "még egyszer" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése