2011. október 3., hétfő

We are the world

A Tomi ma majdnem elaludt dupla német matekon.Én rendes voltam,nem köptem be,csak szépen kecsesen az ő irányába lőttem vizipisztollyal.Nem találtam el,csak épp annyit kapott,hogy észre vegye.Meg is kaptam a hadi levelet: HÁBORÚ!
a következő szünetben padok alatt,fölött ugrálva menekültem,egészen addig amíg nem találtam egy legalább 30 centis víz ágyút.Fordult a kocka.MUHAHAHA.5perc múlva a Tominak vizes volt a nadrága,csöpögött a pólója és az állán a víz.Igaz az osztály se maradt kifejezetten száraz,de a lányok szurkoltak nekem.Győztem.Nő uralom van!
Ennyi :)

Harcolok,mert van célom.
Győzök,mert én tovább bírom.
Megfeszülök,erős vagyok,
Küzdök,még ha magam is vagyok.
Hiszek magamban,
hiszek a sorsomban.
A megváltásban 
és a harci frontban.

Túlélő vagyok.Leküzdöm az utat.
A célban lengeted a zászlót,add meg magad.
Add meg magad,mert én harcolok,ameddig csak bírok.
És ha már nem bírom tovább,a lélek erejével mégis a  célomig jutok!





2 megjegyzés: