2011. október 10., hétfő

a kutyának bekötik a sebeit

pénteken a hideg beköszöntével eléggé lecsökkent a kicsiny hangulat mutatóm.de hát így járok,ha sokat akarok és keveset markolok,vagy ráállok a mérlegre és több,vagy ha elfogyik a kedvenc műzlim és még a matek doli se sikerül és még a szombati romantikázásomat is még későbbre kell rakni,hogy együtt legyek a családocskámmal és még hideg is van.
de itt a tök szezon,műzlit majd veszek,a matekot megértettem,a pulcsijaimat előszedtem és apáék lassan kezdenek beletörődni, hogy rám ült a rózsaszín köd és megengedték,hogy nem kell szombat estig várnom,hanem én magam levezethetek Bajáig.így utólag bevallom,nem kellett volna ilyen vajszívűnek lenniük anyuéknak,mert kis híján kinyírtam a családot...háromszor is...még jó,hogy jól manővereztem:P de ilyen többet nem fordul elő.mármint a vezetési képtelenség.vajszívűsködésről még azért remélem beszélhetünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése