2011. október 17., hétfő

edzés

Voltunk test ébresztésen,ami mostmár utólag rá döbbentett,hogy ez maga a csodás halál.járni nem tudok,a lehajolásról álmodni se merek.de az izmaim,ha többször lenne ilyen jó buli, tuti úgy látszódnának,mint Rékának,vagy Alexandrának, vagy Norbinak,vagy a this is spartasoknak:) :)
kezdetnek volt egy óra testformálás.10perc után már nem éreztem a lábim,aztán rájöttem,hogy ez jót jelent mert a további  50percben olyan mennyiségű emelgetés volt és ugrálás,hogy ha rágondolok belesajgok.aztán jött egy óra aerobik.azt hiszem ez nem nekem való.tánc ide vagy oda,nem áll kézre...vagyis lábra.élveztem,izzadtam,de maradok a jó kis hiphopnál:) <3
valami pesti fitness edző volt a hóhérom.kicsit túl izmos,kicsit túl tenyérbemászó,kicsit túl vicces.de amit mondott,megtettem és bekell látnom ért hozzá,mert már amikor a 2óra után mentem át áthúzni a fürdőruhám,nem éreztem semmit.mert bizony utána elmentem még egy óra vizitornára.az volt a legjobb.súlyzóztunk,emelgettük magunkat és bicigliztunk egy gilisztaformályú szivacson,mindezt egy jó langyos kis vízbnen és közben éreztem hogy minden izom megfeszül,de mégis lágyan simogat a jó meleg pancsi.így csak azt éreztem,hogy hat és nem azt hogy fáj.szóval imádtam.úgy fel voltam dobva,mint annak a rendje:)csinálnám ezt minden nap,reggel este.bármennyire nem látszik rajtam,vagy mégis...de ez a nekem való.
a fájdalom,az izmok láza,az én nagy lázam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése