2011. október 18., kedd

pasifotózás

ez a nap is izgi volt.kezdetnek ma voltunk sulis fogorvosnál.minden félévben jót virulunk a két nőn...de az idei állításuk nagyon tetszik.(nem is gondoltam volna,hogy ilyet is össze tudnak hozni.)most is találtak egy lyukas fogat,ami ugyebár igazából nincs ott.de ez még semmi, mert most aztán jött az izgalom.
kijelentette,hogy az adatbázisuk szerint fiú vagyok.kész szerencse,hogy a nőgyógyász fogad és nem inkább az urológiára küldenek.
 délután meg elmentünk Rebivel próba fotózásra.a matekdolimat egy kicsit összecsaptam,hogy oda érjek,de még így se tudtam sminkelni.nem baj,a természetes szépségem lesz a domináns.ezek szerint a képek nem igazán lesznek olyanok,mint amilyenek a marie clair-ben vagy az elle-ben vannak.de egy story ba azért vagy egy blikkbe biztos beférnének.majd ha van szép felrakom,mert tiszta izgi volt :)
főleg,amikor hunyorognom kellett,vagy a semmin iszonyat nagyokat röhögni.de erénységem a szerénységem.biztos jók lesznek :)

3 megjegyzés:

  1. Hát hugom.. (öcsém? o.O?) klassz ez a post is :D amikor a hunyorgós képedről írtál eszembe villant a kép a szobádból, amin még pici voltál, és ki van festve az arcod :D Olyan típusú hunyorgás? :)

    VálaszTörlés
  2. azt a fajta arcomat vicsorgásnak nevezném,de itt is épp olyan gyönyörűséges vagyok ,mint azon;)

    VálaszTörlés
  3. ja és négyes lett a matekom,amit összecsaptam....hát ha még ráértem volna....huhúúú,hatos lett volna ,vagy mi?:D

    VálaszTörlés