2011. október 19., szerda

Mozi,Matek,Méricskélés

tegnap voltunk moziba és megnéztük az elhurcolva című remeket.
az a csávó játszik benne, aki játszik a tvájlájtban(nem láttam) és ő az,akinek mindig le kell vennie a pólóját ha valami történik,hogy megmutassa,hogy neki bizony mind a hat meg van.nem mintha ez annyira érdekelne :D,de azért saját magamon elviselnék egy-két rombuszt vagy deltoidot.
ma meg bebizonyítottam,hogy igenis tudok számolni,nem csak férfi matektanárok előtt,hanem megy ez nekem tanárnőknél is.négyes dolit írtam.nem egy nagy dícsőség,tudom,főleg,hogy tavaly ötös voltam év végén.de ez azért mégis csak nagy dolog...egy kicsit...ez ilyen kis-nagy dolog.
utána meg végre az első becsületes szalagavató táncórát is meg tudtam tartani.voltak fiúk,lányok,haladtunk a koreóval és utána meg elmentünk egy varrónőhöz,aki majd a ruhánkat csinálja.milyen érdekes, a varrónő varrja a ruhát:D olyan szépek leszünk.különlegesek és egyediek.le mérte a méreteimet,de azt hiszem az új célom,hogy decemberben,amikor vissza kell mennem,be kelljen szűkítenie mert slankultam :) de ez a nő tiszta élmény volt.kalandpark.mindenhol anyag meg csipke meg fodor meg tű a földön....egy szóval csudijó.
és mi leszünk a legszebb ballagós lányok az iskolák történelmében,ez már most tuti :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése