2011. november 28., hétfő

are they really the physical monsters?i'm not sure...

Amikor még el sem kezdődik egy tánccsoport újra szervezése,de már úgy kérdőre vonnak embereket,mint anno,akkor hogyan fog egyáltalán elindulni az a csoport?
Állítólag ma volt edzés.És szóltam is ,hogy ezen a héten nem jövök,mert  a jó öreg matek.különben se volt még az biztos,hogy lesz egyáltalán.de vasárnap felírták a fészbukkra,hogy másnap lesz.és mi lett a  vége?az lett,hogy cserbenhagyásos gázolást követtünk el azokkal,akik ma nem mentek el az edzésre.
na de kérdem én,van ennek így értelme?
szerintem nincs.és szerintem így nem akarok táncolni.
szerintem igazam van.
inkább maradok a szobámban egyedül és járok workshopokra, minthogy lelki sérültnek érezzem magam,ha majd egy órára nem tudok elmenni,mert mondjuk majd érettségin ülök.

Ha egy csónakban száz felé eveznek,ott a csónak egy helyben fog maradni.vagy jön a krokodil,meg a gyilkos víziló és mindenkit fel fal.én inkább keresek egy saját tutajt,de azt a cél felé hajtom ,nem csak üldögélek rajta és stresszelem a többi pecást.


"mély a víz,hát vigyázz jól,csónakban táncolsz"

3 megjegyzés: