2011. november 16., szerda

sokkold a rendszert!avagy némi fiaskó az éterben

tegnap este nézegettem blogom és csodálkozom,hogy nincs benne sok adat.pedig csináltam jó pár piszkozatot.kezdtem aggódni,hogy kezdődik az apokalipszis,de belőlem nem űz tréfát,mert le van mentve minden post sajátgépbe.veregettem a vállam,de azért lusta lettem volna újat csinálni és kedztem titkon pánikolni.amikor pedig meguntam,hogy nem ismerem ki magam,elkezdtem körbenézni az irányító pultban és környékén.
hát nem feltörtem egy blogot a puszta véletlennel?úgy megörültem ,hogy feltámadt lelkem legmélyebb bugyraiból a hecker,hogy gondoltam el fittizem ezt Vendelnek.
kisebb-nagyobb ismertetés után,(tehát miután elmondtam neki,hogy mi a név meg milyen piszkozat postokat találtam,)kiderült hogy ez Vendel 14 évesen gyártott blogja.
hát nem raranyos?meg kell zabálni :D
valószínüleg,amikor legutóbb volt nálam,megjegyezte ez a zseni chrome a felhazsnáló neveit és összekompenzálta az én Bloggeres honlapommal és láss csodát:
itt ültem a klaviatúra fölött,először értetlen szőke arccal,aranyhal tekintettel pislogva,
majd anyacárnőnek és főfőfőheckernek gondolva magamat győzelem ittas gondolatokat táplálva magamban,hogy ez még csak a kezdet és betörök majd a vatikáni adattárba,megszerezvén az összes apokriff iratot és átkot,valamint a Jézuskának és húsvéti nyúlnak írt összes levelem,valamint Benedek Pápa privát levelező címét és chat-címét.(nem tudom, miért ez jutott eszembeXD)
Aztán pedig azt se tudtam,hogy a homlokomat csapkodjam,vagy csak bedobjam a trollface-emet....
mindegy,kiléptem,beléptem és most jó.én én vagyok.a pápa inkognitója pedig biztonságban van,nem fogom a leveleimmel zaklatni,hogy szóljon a Jézuskának,hogy kérem  pónilovam :)

4 megjegyzés:

  1. jól írsz, tartsd meg ezt a jó szokásod :D :P ;) a hackerkedést pedig hagyd a nagyokra húgom :D

    VálaszTörlés
  2. elpirulok :)köszönöm szépen :)
    de ha segítesz a te pónidat is kizsarolom;)

    VálaszTörlés
  3. nekem inkább angol bulldogot zsarolj :$ :)

    VálaszTörlés