2011. december 14., szerda

*.*

a jól ismert és hőn szeretett érzés.izgulok,félek,aggódok.remegő kézzel megyek be a terembe és csak azt hallom,ahogy a hangfalakból dobog a basszus és érzem,hogy itt a levegőben a kemény munka szaga van.
a tükör párás,az levegőt fújja a gép,bár senki sem érzi,mindenkiről szakad a víz.
igaz Leah Totten késik,de megvártuk.Ha nem vártam volna meg,most szegényebbnek érezném magam.most nem lennék tapasztaltabb és nem fájna a hátam, a combom, a fenekem, se a szívem,hogy én miért nem élhetem ezt át nap mint nap....
Leah canadai és nagyon tetszik,ahogy swagel.azt hiszem szerelmes vagyok:D már megint.de ugyanakkor le is tör a tudat,hogy én ilyet nem valószínű,hogy fogok önállóan valaha alkotni.
De ki tudja...66%ban nem a tehetségen múlik,hanem a kitartáson...én kitartó vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése