2011. december 17., szombat

péntek

tegnap találkoztam Schatzi-val.tök jó volt.ettünk,ittunk.és bemutatta nekem Szabó Lőrincet személyesen :D
azt hiszem,ilyet nem mindenki tud elmondani magáról,hogy fogott kezet Szabó Lőrinccel.
Előtte gyors el is szavaltam az esik a hó című versét és megígérte,hogy az esik az eső című témára is ráfekszik majd....:D na ha ezt hétfőn elmondom a magyar tanáromnak....:D
este pedig volt egy kis fitness :
Patriékkal ki mentünk Zionba és ott várt ránk két ír-punk zenekar és két folkmetal zenekart,köztük a dalriada.és a vissza taps-ra Szondi két apródját játszották.szerintem nekem küldték,csak nem mondták be,mert a serbet,füge,pálma részt azt külön nekem írta anno Arany,mert az az én versszakom:D utánuk pedig jött Paddy and the rats...igaz,sajnos most is Vendel nélkül,de most is jó volt a buli....:D
csak ne fájna úgy a nyakam,hogy majd le törik.... alig győzöm tartani...nem is győzöm.

"-látod? elment a zenekar.nem is jönnek vissza.csak a Bonnie-ért.de miatta is csak azért,hogy magukkal vigyék." :)



azért jobb lenne most nem magányoskodva...szeretet hiányom van :( de már csak 5 éjszaka egyedül *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése