2012. január 31., kedd

napos

tök jó kedvem van :) igaz kétszer is megpróbálták ezt keresztül húzni.de sebaj.
pl a wwf-es fiú,aki zaklatni akart az utcán.NEM akarok pandát örökbefogadni.NEM.
és szépen elmondtam neki,hogy ne akarjon felvilágosítani semmiről,mert az a szervezet volt a nyelvvizsga témám,ahova ő éppen be akar szervezni,szóval hagyjon békén.de ő nem akart.és amikor elmentem,utánam szólt ,hogy zseniális kifogás.hát kössz,ezt én is tudom.de akkor se akarok senkit és semmit örökbe fogadni te gyökér!(bocs,ha valakit megsértek,de ő is meg akart :) )
harrrrrrrrr

utána meg a szomszédok.mindenki elviseli a szomszédjait.többé kevésbé.ez így szokott lenni.igaz,azt nem éppen szívlelem,akinek köszönhetem,hogy meghalt a Szotyi,de a többivel úgy ahogy el vagyok.el élek mellettük :)
ha a buszon a semmiről kell beszélni,még az is oké.de attól teljesen kiborulok,hogy velük is kell hazáig sétálni,és olyan tetü tempóban lépdesnek 3-3 centit,hogy megőrülök a minusz10fokos hidegben.szóval meguntam és hazajöttem az én saját tempóban,elkerülve a fagyhalált.és amin nagyon jót röhögtem: amire hazaértem és megettem az ebédet,pont láttam az ablakból,hogy ők is hazaértek :D



de amint mondtam,ettől függetlenül tök jó kedvem van :)
felcsatoltam a gépemre a hangfalaimat és most házibulit tartok önmagammal. :)ha akarnak,a szomszédok is átjöhetnek,mert itt legalább nincs hideg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése