2012. május 4., péntek

nyihaha

Nagyon lelkiismeret furdalásom van,hogy nem írok semmit és ha írok,akkor sincsen semmi értelme :D
Ezer bocsánat és hajolgatás,de érettségiző vagyok és kezd forrósodni a helyzet.
Annyira,hogy ma megírtam a német nemzetiségi irodalom érettségit.
Meglepő volt.Nem akarok elkiabálni semmit,de annyit elárulok,hogy felhőtlen jókedvvel jöttem ki és nagy vidámságomban úgy elszakítottam a harisnyám,mintha direkt csináltam volna.
Mondjuk szerintem az már kezdetlegesen is jól indult,hogy azt álmodtam,hogy a jobb lábamon hét ujjam van,sőt néha újraszámoltam és tizenegy jött ki:D
reggel meg mákos Cupcake-et reggeliztem ,hogy legyen mákom és 5óra55kor keltem,hogy mindenképp ötös legyen :D
Hétfőn meg egy á betű formát fogok kisétálni a fűből,hogy tudjam: Át mentem :D
Hétfőn azt hiszem kicsit izgalmasabb lesz,mert a magyar az nekem emelt magyar lesz.Mert bármennyire nem látszik a helyesírásomból,nekem megy a magyar.Az más kérdés,hogy az érettségire jelenleg hihetetlenül hülyének érzem magam,de majd holnap este és egész vasárnap megállás nélkül fogok tanulni.
Ma már kifejlesztettem ,hogyan lehet pihenni tanulás közbe:
Leszedtem egy összefüggő életrajzot és beraktam gugli fordítóba és lejátszottam a hangot.Kicsit bizarr volt,de mégis többet tudtam meg ,mintha csak szimplán fetrengtem volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése