2012. június 2., szombat

bááh

Tegnap voltam Vendelnél és volt olyan rendes ,hogy hosszú perceken át való győzködés után elmentem vele az emelt magyar próbaérettségijére.amúgy is mentem volna,mert tudom,hogy hasznos,csak hát mégis inkább kicsit kérettem magam,na meg tényleg  úgy éreztem magam ,mint az új diák a suliban :D
és hát meghozta az eredményt a próbaérettségi nézés,mert most úgy be vagyok pánikolva,mint annak a rendje.sőt,talán még annál is jobban.
úgyhogy most meg tanultam két tételt és pihenőképpen itt stresszelem magam kicsit :D aztán fordulok vissza tanulni.ma 10 tételt akarok meg tanulni,mert akkor holnapra már csak alig marad.és akkor kezdhetem előlről ismételni őket,hogy jól rádöbbenjek arra,hogy fölöslegesen pipáltam ki a tételsorban az összes számot,mégse tudom a felét se :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése