2012. június 3., vasárnap

szombat

tegnap,miután lelkiismeretemnek megfelelő mennyiségűt tanultam,elmentem Ildikóékhoz grillezgetni.
éhes is voltam már,nagyon jó kis húsokat sütögetett a két férfiú:Andrisnak ez volt az első nagy sütése,tehát most már meg volt a beavatószertartása is:)
nagyon sokat röhögtünk,ettünk,sütött nagyon a nap és mivel ,amikor itthonról indultam még borús idő volt,nem öltöztem annyira neki,így aztán jól felmelegedtünk ott a tárcsa körül :)
aztán zenei nyílt napot tartva,kipróbáltam Ildikó gitárját,amin eléggé megtévesztő az a plusz egy húr,bár neki nem okoz ez problémát,így csak fele akkorát brillíroztam,mint terveztem.aztán boldogan nyugtáztam,hogy továbbra is ír zenét és ezt Apa is örömmel hallotta este,amikor hazaértem.
majd Andris dobján doboltam és kitaláltam,hogy nyáron akarok tőle órákat venni,mert ez nagyon menő és én menő vagyok,tehát pont hozzám illő feladat lenne ez.
úgyis önmegvalósítást tervezek a nyárra,minden ötlet belefér és minden tervet meg akarok valósítani,köztük a verses kötetet,a kocka-hasat,a pesti Béres Alexandra edzést,a sátorállítást,most már a dobolást is a gitározás mellett és a többi és a többi.
szóval nagyon jól éreztem tegnap magam.igazából pont úgy,mint akit megcsapott a nyár illata és ez nagyon jó érzés volt.tényleg.
és már csal 16 nap van vissza a valóban felhőtlen nyárhoz,mert 18-án lesz a törim és akkor mindennel kész vagyok.
de egyenlőre nagyon szenvedek itt a könyvhalom tetején.
és most rá nézek az órára és Jájj,le telt a pihenő időm...úgy 10 perce:D
de most már csak kb 5 tétel van vissza,holnapra maximum egyet szeretnék hagyni,bár jobb lenne ha ma az összes magyart megtanulnám mert pénteken lesz a nagy halál.félek!

2 megjegyzés:

  1. szeretlek pici szívem :D amúgy tiszta ügyi vagy ám gitárral :D dobbal is, talán megtanulhatnád mindkettőt. de tényleg. :D
    hajrá a szóbelikhez! ha végeztünk mindketten, csücsüljünk már megint össze :D <3

    VálaszTörlés
  2. :D köszönöm a bókot,egy ilyen rohadt szar írásbeli magyar betekintés után pont jól jön egy kis vigasztalás,mert nekem pont erre van ilyenkor szükségem :)(49pontos lett az írásbelim...hát nem szép az élet? :'( )
    na!14nap is csücsülhetünk ezerrel;)

    VálaszTörlés