2012. június 6., szerda

krízis

ma voltam bent megint suliban,számolgattunk jobbra balra,de annyira még nem bizonyos ,hogy menthető-e a menthető,meg hogy van-e egyáltalán menthető dolog a menthetetlen dolgok közt:D
mindenesetre: szét vagyok esve,depressziós vagyok,sírógörcseim vannak és még sajnáltatom is magam.mondjuk azt a rész élvezem,csak bele gondolni rossz,hogy mind ennek van alapja :(
a pláne meg az, az egészben,hogy mivel nem fognak felvenni pszichológiára,még esélyem sincs arra,hogy kitanulja,hogyan gyógyítsam ki magam ebből a mélypontból :D
beszéltem Krisztával,aki szintén emeltezett (tavaly előtt) és azt mondta,hogyha a másodikra felvesznek,ami nekem szintén BTK ,mert média és kommunikáció(mágia és kommunikáció ) akkor ha meg van félévkor az összes vizsgám,akkor átmehetnék pszichóra.hát nem tudom.én most valahogy semmit nem tudok.és akkor mi lesz a gólya táborral :O :(


ja arról nem is beszélve,hogy kiderült,hogy az uccsó vizsgám,a törim nem is 18-án lesz hanem 20-án.és én addig mit kezdjek magammal? :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése