2012. november 30., péntek

panasz

nem érzem magam rossz helyzetben,igazából csak kicsit aggódom,hogy alábecsülöm a helyzetet,de 3-tól tényleg félelmetesnek tűnik a naptáram vizsgák szempontjából.
csúnyán hangzik,de annyira jó az egyetem,hogy szerintem ez a 3 hét szívás fél évente simán belefér...:)
de azért félek is ,hogy sokat rinyálok és panaszkodok a körülöttem élőknek,nem akarom ,hogy elegük legyen belőlem,úgyhogy most taktikát váltok és itt panaszkodok,majd meglátjuk mi sül ki belőle( még lehet,hogy a végén,mindenhol és mindenkinek panaszkodni fogok szóban és írásban is )

jövő héten Sandra szül és Effi világot lát.nagyon várom,már egyfolytában róluk álmodok meg örülök.
anyáék lelépnek,úgyhogy itt marad nekem a Fifi és a Suzuki,ami hatalmas partyjáratot jelent,de sajnos tanulnom kell,így nem rohangálhatok és rongálhatok kedvemre... :D
 a biosszal nem tudom mi lesz,most ezt a második ZH-t meg kellene minimum59% ra írnom hogy mehessek 40 tételből szóbelizni,ez elég kínos... a baj csak az hogy attól félek,hogy annyi energiát fektetek a bioszba fölöslegesen,hogy úgy járok ,mint múltkor,hogy annyira készültem az előző ZH-ra,hogy a másik rovására ment és kb fél órát foglalkoztam vele és így pont meg lett a kettes.de most kicsit jobban fogok igyekezni,hogy ne forduljon ez elő és most már bébipszichológiázok,meg elmegyek meg billegni a tudásközpontba,mert ami könyv nekem kell,az természetesen nem kölcsönözhető...

annyira szeretnék én is kimenni Nürnbergbe és bébizni meg segíteni a Sandrának meg megnézni milyen egy kis friss manó...de helyette csak az elméleti részt figyelhetem meg itthon a könyvekből és a diákból....

még szerencse,hogy nem vagyok teljesen egyedül.... azért elég sok nagyon jó dolgot csinálok a boldogságomért...:)azért,amiért érdemes felkelni reggel és érdemes amiért tanulni,nem csak azért hogy a Zh-on okos legyek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése