2012. december 1., szombat

rinya

most tök jól állok a biosszal,mert amikor újra olvasom a dolgokat ,már nem tűnik újnak az anyag.
de ettől függetlenül egyáltalán nem érzem biztosnak,hogy meg lesz az 59%,pedig meg kell lenni,mert baj lesz.
és én annyira igyekszem és annyira szeretném ha jó lenne,mert tényleg akarom hogy jó legyen és tényleg ezt szeretném csinálni és nehogy már ez a kis biosz álljon az utamba,hogy pszicholó legyek.
ez annyira bánt és olyan rossz érzés,hogy ennyit tanulok és mégis egy felszínes semminek érzem azt a tudást,amit birtoklok :(
de ma eljön az a rész,hogy másodszor is áttanultam a hétfői ZH ra az anyagot,és holnap is átveszem az egészet.sőt ha olyan korán végzek akkor újra elkezdem még ma.és holnap is átveszem...nyáháhá

3 megjegyzés:

  1. A biosz egy szükséges rossz, amin túl kell lenni :D
    A pszichofiz ahhoz képest már nem lesz annyira vészes.
    Neurónál vannak nehéz falatok, de én pl. a neuró tanulása közben világosodtam meg egy-egy bioszos dologról :D Itt legalább már adott egy értelmes könyv.
    Úgyhogy kitartás!

    u.i.: bocsi, hogy így ismeretlenül, még Patri blogjáról keveredtem egyszer ide, aztán azóta olvasgatok itt csendben :)

    VálaszTörlés
  2. Hugom én közrendvédelemből harmadik körre várok, mert valahogy nem tudom abszolválni azt a tényt, hogy 70%-tól van meg a kettes :D szóval abszolút átérzem az ügy fontosságát :) Take care, and gooooood luck ;)

    VálaszTörlés
  3. Cusi: nagyon örülök neked,drága vagy :)
    és köszi a biztatást !:)

    Schatz: ...jajj nekünk :D

    VálaszTörlés