2011. december 6., kedd

Ende Teil1

hát ez a Deutsches SprachDiplom mennyire jó volt!
 főleg akkor éreztem magam különlegesnek,amikor reggel az autóban a nyelvvizsga felé menet anyáék kijelentették,hogy milyen tök jó,hogy eljött a napja annak,amire ovis korom óta készülök.
hát valóban. -.-
és milyen jó érzés,hogy az első felén túl vagyok? és mennyivel jobb lenne ha tudnám,vagy ha valaki megmondaná nekem,hogy nem csesztem el.
mert sajnos tényleg az életem függ tőle.... -.-     ^-^
a szövegértés még jó volt.a többiről nem nyilatkozok.bár a szórendem már talán kibírható volt.ezt főleg azért merem kijelenteni,mert egyszer magamtól rájöttem,hogy mit rontottam el és még időben kijavítottam,hogy az ige, bizony a mondat végére kerül.
meg is veregettem a saját vállamat...
de milyen kár, hogy ez nem elég.mert nekem C1 kell.és ahhoz egy ilyen nem elég.
hanem valami pegazusnak kellett volna születnem....vagy egy német szótárnak,vagy a google fordítónak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése